feel totally relaxed and my hair felt so soft after treatment
Styling door Vana•Vrouwen - haarverzorging
Sritula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een van de redenen waarom ik hierheen ben gekomen, was om een extra stukje nagel toe te voegen aan een van mijn vingers waar mijn nagel was afgebroken. Helaas biedt de salon deze service niet aan, waardoor ik nog steeds met een korte nagel zit. Dat vind ik eigenlijk zonde, want ik had graag gehad dat al mijn nagels gelijk waren na de manicure.
Behandeling door Charlotte•Gellak manicure
Sirin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor de eerste keer bij deze salon en ook voor het eerst bij Lisanne voor mijn nagels. Ik werd goed en professioneel geholpen. voor herhaling vatbaar.
Behandeling door Lisanne•Nagelversteviging
Edith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kijk uit naar de volgende keer
Behandeling door Lisanne•Ontspanningsmassage
Menno•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapsel ooit heb ik nu... echt heel professioneel gedaan, Charissa is super sympathiek weet advies te geven en het ook perfect uit te voeren!