Ik kom graag bij deze salon en ga altijd blij de deur uit. Ook dit keer weer een fijne afspraak gehad bij Charissa.
Styling door Charissa•Vrouwen knippen
Evelien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd blij de deur weer uit.
Styling door Dominique•
Highlights - half hoofdToon alles…
Astrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, vakkundig en blij met het resultaat.
Prima cappuccino trouwens.
Styling door Charissa•Mannen knippen
Berry•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had de primeur voor deze zalige behandeling. De geuren zijn erg fijn en ontspannend, de massage met de hotstones is erg fijn, de warmte kan helemaal in je lichaam trekken, tussendoor ook een massage met handen. De voetpakking geeft diepe ontspanning, ondertussen liggend op een verwarmde stoel, fijne muziek en een super lieve en leuke afsluiting.. Absoluut een aanrader in de wintermaanden!!!