Ben niet helemaal tevreden. De high lights zijn blonder uitgepakt, ik had meer een rodere warme gloed bedoelt. Het model is wel goed geknipt maar was korter bedoelt.
.
Bij het afrekenen moest ik meer betalen dan van te voren telefonisch afgesproken. Na dat gemeld te hebben werd er uiteindelijk wel de afgesproken prijs afgerekend. Maar al met al best prijzig voor het resultaat. Ik ga waarschijnlijke niet meer naar deze kapsalon
TonerToon alles…
Monique•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super, zo als altijd! Het beste kapperteam van Nederland.
Styling door john•
TonerToon alles…
Anne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
weer super mooie nagels, ik ben heel tevreden met het resultaat.