Leuke kleuren om te kiezen, goede en snelle service. Bij vragen wordt het goed uitgelegd. Super tevreden! Tot de volgende keer.
Behandeling door Lisanne•Gellak manicure
Doris•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne Salon, goed geknipt
Styling door Dominique•Vrouwen knippen
Gitta•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig geholpen om mijn haar meer de kleur te geven zoals het zou moeten zijn. Ben blij met de heerlijke haar behandeling kwam er relaxed vandaan en een stukje jonger doordat het haar mijn natuurlijke kleur terug had.
Bedankt
Styling door john•Vrouwen - natuurlijke haarkleuring