Helen heeft een heerlijke massage gegeven. Alles werd hygiënisch gedaan en ik heb heerlijk kunnen ontspannen. Ik zou het iedereen aanraden!
Behandeling door Helen•Ontspanningsmassage
leonie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom nu al ruim twee jaar in de salon en ervaar dat kwaliteit en klant gerichtheid hoog in het vaandel staan. Er hangt naast de professionele sfeer ook gastvrijheid en aandacht in de lucht. Je krijgt waar voor je geld. Lucia
Behandeling door Lisanne•
ManicureToon alles…
Lucia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd was het geweldig bij Imogen! Ook haar college die mij een heerlijke haar was heeft gegeven was top. Ik ga nooit naar een andere salon!
Styling door Imogen•Highlights - heel hoofd
Ashley•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede ervaring met deze mooie, schone en gespecialiseerde salon! Ella was van alle markten thuis en buiten dat ze erg vriendelijk was zag ze er zelf ook mooi en verzorgd uit. Dat werkt altijd wel mee :) kom hier zeker graag nog eens terug!
Behandeling door Ella•Wenkbrauwen - threaden
Eva•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wensen en verwachtingen zijn uitgekomen bij het knipbeurt