Super fijne behandeling met enorm vriendelijk personeel. Ik kwam helemaal ontspannen uit de salon en mijn haar voelt geweldig. Aanrader!
Styling door Ella•Vrouwen - haarverzorging
Nikki•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ben ik bij Lisanne in behandeling voor het oksel harsen. Zij doet het fantastisch!
Behandeling door Lisanne•Vrouwen harsen
Doris•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk. Ze had er duidelijk verstand. Ik was daarna heerlijk ontspannen. Fijn was ook de uitleg die ze erbij gaf. Het is een ontspannen belevenis.
Behandeling door Helen•Aromatherapie-massage
Wendy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aisha was heel gezellig, dacht mee en was open. Nagels zagen er weer top uit!
Behandeling door Aisha•Manicure
Saskia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zag er professioneel uit. En werd ook zo geholpen. Geen klachten.