Ik kom al jaren bij deze salon, maar toch te weinig… 1 keer in het half jaar ofzo. Maar deze behandeling heeft weer zoveel gedaan voor me! Een diepe staat van ontspanning ontstaat op de massagetafel, de stevige handdruk, je juiste kennis van het menselijk lichaam, de geur en de sfeer wanen dat je werkelijk even op Bali bent! Nog nooit zo fijn gehad als hier. Dit moet je jezelf minstens elke maand gunnen! In plaats van uit eten gaan ofzo. Magisch, elke keer!
Behandeling door Ruimte 2•Ontspanningsmassage
Monique•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
De sfeer daar is heerlijk, alsof je even weg uit de stad bent. De behandelaren zijn erg vriendelijk en kundig. De prijskwaliteit verhouding is super. Ik kom er graag terug.
Behandeling door Ruimte 1•Duo-massage
Nynke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Je waant je direct in een andere wereld! Erg relaxed en zeker voor herhaling vatbaar
Behandeling door Ruimte 1•Duo-massage
Robin•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een oase van rust, zodra je binnenkomt. Super vriendelijke vrouwen, en zeer zeer genoten van de massage. 10 out of 10, zeker een aanrader!