Alweer een fijne massage en fijne sfeer. Ik wordt altijd goed ontvangen hier.
Behandeling door Ruimte 2•Ontspanningsmassage
Rania•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb met mijn vriend hier een duo massage gehad. Alles was prima, personeel was vriendelijk en professioneel (op tijd begonnen, sfeer was leuk en alles). Misschien niet de beste massage dat ik heb ooit gehad maar zeker een goed plek!
Behandeling door Ruimte 2•Duo-massage
Gosia•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage, fijne intieme sfeer. Voor totale ontspanning
Behandeling door Ruimte 1•Duo-massage
José•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer heer. Vriendelijke en kundige mensen
Behandeling door Ruimte 1•Duo-massage
Paul•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Was een heerlijke massage, lekker ontspannen thuis gekomen.