De laser behandeling was weer top!
Ik heb hele goeie resultaten al na 1 behandeling
Super vriendelijke dames, je word echt op je gemak gesteld. Mooie, nette en schone salon ook
Ayla•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Great place, have been coming here for a year already, always flawless
Behandeling door Gina•Laserontharen
Leyla•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Top service!
Deniz•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super service! Hele lieve dame die mijn gezicht goed gereinigd heeft.
Nina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super aardige Dames .
Je wordt professioneel geholpen en een mooie uitleg van de behandelingen
De prijs goed 😊