Fijn ontvangt, goede intake en empathisch dame deed de behandeling van mijn dochter. Zeer tevreden.
Suus•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en gespecialiseerd personeel. Weten waar ze over praten en stellen je gerust tijdens de behandeling. Super blij met mijn resultaat, ik ben bijna haar vrij. Absoluut aan te raden.
Jasmine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
👍
Naima•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben echt heel tevreden.
Ik voelde me serieus genomen en goed geholpen.
Ze luisterden naar mij, namen de tijd en legden alles rustig uit.
Laserontharing vind ik sowieso een mooie behandeling, maar hier voelde het veilig en professioneel.
Ik zag resultaat en dat gaf me vertrouwen.
Voor mij was dit gewoon een fijne ervaring en ik zou hier zeker terugkomen.
Mirac•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandelaars zijn aardig en kundig. Eigenaresse denkt ook mee in het belang van de klant.