Super tevreden met mijn laserbehandeling. Al veel resultaat geboekt met één behandeling.
Eerlijke prijzen
Nilgun•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden met me behandeling. Goed gespecialiseerde medewerkers, ze leggen alles goed uit, ik werd geholpen door Amitis. Aan de hand van de huidanalyse krijg je een behandelplan waar ze doelmatig aanwerken. Mooie resultaat behaald!
Mevlude•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voelde me erg op me gemak alles werd van tevoren en tijdens de behandeling aangegeven. Schone salon en vriendelijk personeel!
Karima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I always leave feeling fabulous ♥️
meschelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de intake van de aardige, geduldige medewerkster duidelijk en heb besloten over te gaan tot behandeling.