Amitis is de beste en liefste persoon ooit. Ze geeft uitstekende 5 sterren service en heeft een proffesionele en dienstverlenende houding. Vanaf moment van aankomst werdt ik hartelijk verwelkomt en ben vertrokken met een big smile. Ik voelde mij veilig bij Amitis en na de behandeling voelde ik mij gelijk mooier en heel fijn. Amitis heeft een fijne energie.
Sezer•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed.
emma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze is geweldig! Super geduldig en professioneel.
Ik ben onwijs blij.
Dankjewel Amitis!
Shadi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Duidelijke informatie
Linda •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very kind and nice person. Being in expert hands make me feel comfortable. Thank you!