Voor het eerst bij Cocostudio een afspraak. Meteen een heel warm en welkom gevoel. Tijdens de behandeling heel professioneel te werk maar ook gezellig een gesprek aangaan om mij echt te leren kennen. Onwijs blij met het eindresultaat en met een goed gevoel snel een volgende afspraak maken!
Eva •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame en denkt naar oplossingen samen met je en wat het beste is voor je nagels
Kaylee•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top . Heel mooie nagels gekregen en heel professioneel.
Schoon en mooi salon.
Marina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend mooie nagels als resultaat. De nagelstyliste is een lieve, grappige en gezellige dame die aan al jou eisen kan voldoen.
Shannon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nette setting! Candy is erg precies en vakkundig!