Professioneel, klantvriendelijk en gezellig! Mijn nagels zijn echt perfect, heel blij mee
Khadija•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon! Het is prachtig ingericht en je nagels worden erg mooi gedaan. Ik heb zelf gekozen voor biab, dat wordt heel subtiel gezet. Het ligt er niet zo "dik" op, zoals dat wel eens bij anderen is. Al met al, ik ben blij dat ik hier terechtgekomen ben!
Amber•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst. Ik moest even zoeken naar de ingang. Zeer nette en schone zaak.
Behandeling door Cansu•Builder gel manicure
Iris•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een mooie salon heeft Cansu hier van gemaakt. Gezellig, gastvrij en dan worden je nagels ook met veel passie gezet! Echt aan te bevelen.