Kwam er voor t eerst, de ambiance viel mij op aan de buitenkant. Bel goede verhalen gehoord. Zeer gastvrije Mike en schoon binnen. Gezellig gebabbeld, terwijl hij vakkundig te werk ging.
Legde ook veel uit wat hij deed
Samen het kapsel besproken alvorens hij te werk ging.. samengevat, ik zal hier weer komen.
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Eleonore•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mike is geweldig, een echte haarartiest
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Karima•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal blij. Elke keer opnieuw. Na een tijdje op zoek geweest te zijn naar ‘mijn’ kapper, is Mike nu al een paar jaar mijn vaste kapper. Zeg wat je wil en hij weet het precies zo te knippen - daar moet je gevoel voor hebben. Ik weet dat ik met alle vertrouwen in de kan stoel gaan zitten en dat ik sowieso goed geknipt weer naar buiten loop. Dat gevoel is precies waarom ik terug blijf komen. Daarnaast weet Mike een gezellige sfeer neer te zetten, wat ook bijdraagt aan de relaxte ervaring!
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Cynthia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hidden Gem in Amsterdam Oost
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Liz•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb altijd een fijne ervaring bij Mike gehad. Hij let altijd op de gezondheid van me haar!