Mike is zo’n fijne kapper. Het is altijd gezellig, we kletsen lekker veel, de tijd vliegt voorbij en daarna zit je haar weer fantastisch! En al het geel is ook heel fijn, alsof de zon permanent schijnt.
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Renée•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn dochter is weer erg blij met haar kapsel. Mike weet altijd precies te doen wat gewenst is en wat goed staat.
En sowieso altijd gezellig bij Mike
Styling door Mike•Vrouwen knippen
Suzanne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon zitten en genieten en de rest gaat vanzelf!