Nu al twee keer geweest voor high-lights (was nog zoekende naar een kapper in Rotterdam), super blij mee. Jeroen is heel aardig, snel en vakkundig. Volgende keer ga ik mijn haar ook zeker laten knippen. Echt een aanrader deze salon!
Styling door Jeroen•Highlights - half hoofd
Minke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Schouten•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Styling door Jeroen•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Cilla•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede en moderne vlotte kapper heb hem zijn gaan laten gaan het zeer tevreden