Wat heerlijk om weer naar Jeroen de kappert te kunnen. Zoals altijd weer super tevreden. Weer helemaal top.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Nelleke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my second time here, and I absolutely loved it! Jeroen knew exactly what I needed, and even exceeded my expectations. I think I have found my favorite hair salon in Rotterdam!
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Kristiana•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper, met een gezellige sfeer. Ik kom zeker terug
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Kimberley•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hopelijk overleefd Jeroen de lockdown, want ik wil terug komen.