Een heel goede kapper, knipt super zorgvuldig, ziet heel goed hoe je haar “valt”. Heel tevreden!
Styling door Jeroen•
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt weer en erg gezellig!
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Simon•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg gelachen met Jeroen en collega, alles aan hem overgelaten en blij met het resultaat. Fijne, ongedwongen sfeer, leuke en kundige gasten, lekkere muziek. Ik kom zeker terug!
Styling door Jeroen•Kleuren - volledig
Sacha•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super !
Styling door Jeroen•Balayage
Hannah•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom altijd super!
Kan iedereen hem aanbevelen.