Binnen tien dagen ging ik van diepdonkerbruin naar koperbruin naar asblond naar witblond. En van tuttig via pixie naar superkort. Super gedaan door Jeroen. Als je twijfelt: gewoon doen! Jeroen is een vakman, weet wat hij doet en is pas tevreden als jij dat ook bent. :-)
Styling door Jeroen•Kleuren - volledig
Martine•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek. Aardige kapper. Relaxte sfeer.
Ook met kinderen heel makkelijk
Styling door Jeroen•Mannen knippen
Dieuwertje•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen luisterde enerzijds super goed naar wat ik wilde en gaf (op mijn verzoek) ook nog wat suggesties wat ik verder kon doen. Hij werkt heel vriendelijk maar ook erg geconcentreerd. Echt top, hij heeft zeker een nieuwe vaste klant.