Jeroen is een fijne kapper. Hij weet wat hij doet en gaat lekker aan de slag zonder dat je zelf eerst een 10 stappenplan moet uittekenen met wat je precies wilt. Het bevalt altijd goed en het model blijft lang mooi. Er is lekkere koffie en en gezellige salon.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Eva•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Laura•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige man en precies gedaan wat ik vroeg.
Styling door Jeroen•Vrouwen knippen
Shira•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual weer met een TOP kapsel de deur uitgelopen. Kom speciaal uit Amsterdam hierheen en het stelt nooit teleur!