Hele fijne sfeer en goede behandeling. Gellak zit er super op ondanks dat ik helaas later was, was dat geen probleem (na overleg afgestemd)
Nagelverlengingen
Marloes•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal perfect
L.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet de juiste shape gekregen die ik vroeg. Veel lijm in m’n ogen waardoor ik 3 dagen lang rode ogen had. (Heb vaker wimpers gehad, nooit eerder gebeurd) Zij was de hele tijd haar neus aan het ophalen, nu ben ik ook verkouden. Echt onhygiënisch