Vond het een zeer ontspannen ervaring kom zeker nog een terug mijn dochter en ik hebben ervan genoten
Sonja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was heerlijk relaxt! Geen verbeter punten.
Jaqueline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad, goeie uitleg over alles. Echt een aanrader
Headspa
Lisa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben samen geweest met een vriendin in Ridderkerk. Het was echt heerlijk. Ontzettend vriendelijke ontvangst en de behandeling was ontzettend ontspannend! Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Debora•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke en ontspannen behandeling. Goede uitleg. Aardig personeel. Komen zeker terug!