Heerlijk behandeling, super aardig medewerker . Echt een aanrader!
Talita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk hoofdmassage gehad, viel zelfs in slaap. Dank je wel voor mijn zen momentje
Alexandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met met mijn dochter een duo-behandeling gehad. Het was heerlijk! We gingen ontspannen naar huis en het was mooi om te zien hoe onze hoofdhuid er vóór en ná de behandeling uitzag. Voor herhaling vatbaar!
Cilesta•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige ervaring 🥰 kom zeker terug 👍🏻
Francisca•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was geweldig!! Ik heb er erg van genoten. Het uitleg vooraf was heel erg uitgebreid en duidelijk!!