Esma is niet alleen aardig, zij is ook kundig.
De vorm en kleur van mijn wenkbrauwen zijn perfect. Ze luistert goed naar wat de klant wil en is prettig persoon om door behandeld te worden. Aanrader
Behandeling door Esma , Haarstylist•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Marieke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I had great experience at Djam ! They are friendly, fast and the service is definitely of quality ! I will come back
Behandeling door Esma , Haarstylist•Wenkbrauwen - threaden
Melissa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en sfeer, met goede en vriendelijke kapsters :)
Styling door Esma , Haarstylist•Vrouwen knippen
Jenny•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Bea heeft me goed geknipt (meegedacht met het model en de lengte) en waardevolle tips voor verzorging gegeven. Dank je wel
Styling door Bajan Top allround haarstijlist (eigenaresse)•Vrouwen knippen