Fijn geholpen bij Djam. Hoe goed mijn wenkbrauwen worden gedaan, is wel sterk afhankelijk van wie het doet.
Behandeling door Zahra•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
F•10 maanden geleden
Geverifieerde review
I have been going to Rasmita for three years now! always knows exactly what my brows need!
Behandeling door Rasmita, Haarstylist•Wenkbrauwen - threaden
Anjali•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Happy with the seevice & good value for a lash lift
Behandeling door Faeze.•Wimper permanent
Eilish•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Faeze was kind, attentive, and reassuring, checking in with me every step of the way, which made me feel very comfortable and cared for. The whole treatment took about 45 minutes, and I never felt rushed. She was efficient, attentive, and I really enjoyed my time with her. The salon is in a convenient location, with friendly staff and a lovely atmosphere. The only thing I’d mention is that it could have been a little cleaner, but I think I may have come in during a busy period.
Styling door Faeze.•Vrouwen knippen
Larisa•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het aller ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Ze hebben mijn haar zo verpest dat ik al twee dagen niet kan slapen. Ze doen zelf alsof dat niet zo is, ik had balayage geboekt €210 euro betaald. Er zitten stukken oranje in en mijn haar is meteen afgebroken. Ik heb een jaar mijn haar bespaard om weer blond te gaan en Zara heeft het in een klap geruïneerd.