Voor het eerst sinds jaren weer een schoonheidsbehandeling gehad. Realiseerde mij na de behandeling dat het te lang geleden was omdat mijn huid meteen anders, fijner aanvoelde. Heb vandaag gebeld om het product dat tijdens de behandeling gebuikt is aan te schaffen. Vanwege de positieve ervaring heb ik weer een afspraak voor een vervolgbehandeling gemaakt.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd genieten. Sfeervol met wat muziek erbij en ontspannen.
Behandeling door Etha Alting•Facials / Gezichtsbehandelingen
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een prima behandeling en goed advies gekregen. Gezellige dames. Kortom: heel tevreden.
Pedicure
Nelly•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor de eerste keer dat ik bij een pedicure kwam. Alles prettig. Ik kom nog eens.
Behandeling door Hanneke Koekkoek•Pedicure
Gemme•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Etha is een vakvrouw. ze is heel precies en weet veel over je huid en hoe te behandelen.