Echt een aanrader; ervaren pedicure, attent, keurige salon en een prettige sfeer
Pedicure
Marcella•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel fijne praktijk, goede behandeling en gastvrij ontvangst.
Pedicure
Robert•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure is echt top! Sophia doet haar werk echt heel erg goed. Super tevreden!
Pedicure
Tessa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig fijne behandeling gehad. Sophia was heel professioneel, maar ook heel aardig. Na maandenlang veel last gehad te hebben van een paar gemene likdoorns was ik van de pijn af. Had veel eerder een afspraak moeten maken.