Sheila, heb weer heer genoten. Mijn huid ziet er beter uit.na de behandeling.
Liefs, Sylva
Sylvia •ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Sheila,
Weer een genot om bij je te zijn geweest. De nieuwe zuurstof en radio frequentie behandeling is echt geweldig. Mijn huid straalt, voelt steviger aan en is heel glad. Leuk dat je blijft zoeken naar elke keer nieuwe ontwikkelingen voor je behandelingen.
Tot over 5 weken.
Liefs kim
Kim•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer genieten! Ben zo blij met Sheila!
Lida•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Treatment level 2 behandeling weer top uitgevoerd door Sheila. Erg tevreden over haar deskundige manier van werken.
Debby•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling elektrisch ontharen slaat goed aan! Er komen steeds minder haren terug. Ik vond het ook heel fijn hoe Sheila uitgelegd heeft wat ze precies gaat doen. Dan weet je goed wat je kunt verwachten!