Zoals altijd, echt weer genoten! Kijk nu alweer uit naar de volgende afspraak 🤗
Melanie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Aandacht, zorg, een heerlijk gesprek en een stralende huid na afloop. Maximale zorg en ontspanning. Wat is er fijner dan dat? Dank, Sheila! 🌷
Janny•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een cadeau bon gekregen met de kerst en mocht gisteren deze inwisselen bij Face en Body Lounge. Wat ben ik verwend door Sheila en wat is mijn huid opgeknapt. Mijn huid is weer stralend en schoon en ook heb ik weer wenkbrauwen in model en die zijn weer te zien. Een top behandeling van een top vakvrouw.