Zo zalig om even weg te dromen en te genieten van je zachte handen. Ik zou wel uren willen blijven.
Judith•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en vakkundig geholpen
Aysel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer een kadootje aan mezelf 😃. Blij voor jou Sheila, dat je weer volop aan de slag kon en blij voor mezelf omdat ik me altijd zo welkom voel en je echt de tijd neemt en bij elke stap uitlegt wat je doet of gaat doen! 😃. Tot snel!
Joyce•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een verwennerij weer, met een tintelende stralende huid de deur weer uit! Kijk uit naar de volgende , dank sheila
Kim•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij dat de salon weer open mocht op med. gronde.