Hele fijne gezichtsbehandeling gehad bij Judith. Je kunt zelf aangeven wat je belangrijk vindt. Flexibel en betrokken, vakkundig.
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
Irene•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb een super fijne gezichtsreiniging gehad bij Fair Skin Care. Daarnaast heeft Judith de tijd genomen mij tips en advies te geven over producten en mijn huidverzorging routine. Tot de volgende keer!
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
B.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
ontspannend
Behandeling door Marielle•Pedicure
jeanet•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren. Heerlijke behandelingen.
Behandeling door Judith•Bindweefselmassage
Felicia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Naar Marielle gaan is elke keer weer een feest. Ik kom hyper naar binnen, we lachen, we kletsen bij en ik ga relaxed met mooie voeten en gezicht en losse spieren naar buiten.