Het is altijd genieten als ik een gezichtsbehandeling krijg van Judith. Altijd gezellig en daarna helemaal blij met mijn wenkbrauwen en huidje. Daarom ben ik ook al meer dan 10 jaar vaste klant:)
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
barbara•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mariëlle verdient de Nobelprijs van schoonheidsspecialiste
Behandeling door Marielle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Els•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben zoals altijd heel tevreden over de behandeling
Voel me daarna lekker ontspannen.
Fijne salon.
Bedankt Judith
Behandeling door Judith•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Op zoek naar een nieuwe pedicure ivm verhuizing naar Breda lijkt het erop dat ik hier aan het juiste adres ben beland.
Behandeling door Marielle•Pedicure
Hanneke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aanrader!
Behandeling door Judith•Wimpers en/of wenkbrauwen verven