Super fijne ervaring! Heel lief ontvangen en de behandeling was op een heerlijke verwarmde bank. Er werd ontzettend secuur gewerkt en ik ben super blij met het resultaat. Echt een aanrader!
Samantha•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fabienne, topper! Zo blij met mijn wimper lift 😉
Angelique •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Lovely salon, great friendly atmosphere and super relaxed and fun staff