Altijd top, ze maken er iedere keer weer een plaatje van
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De dames in het salon zijn altijd zeer professioneel en laten je op je gemak voelen. Een aanrader voor iedereen!
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
First I'd like to say I've been to this salon many times before and I've left happy. However, this time was not the case. A new lady did my eyebrows and as usual we went through what I'd like - keep them as thick as possible. Unfortunately, the end result was... probably the worst eyebrows I've had since high school. They're completely different, and they're so thinned out at the bottom, they look like two commas, where the front is kept thick but the tail suddenly becomes thin. I feel so sad.
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij! Didi is een topper!
Behandeling door Gazelle•Wenkbrauwen harsen
Shelley•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
This was my first time at this salon. There's a great atmosphere. The place is beautiful and clean. Sari did an amazing job! She is really kind, professional and experienced. This is the place to get your Brazilian Wax. Great service!!!
Behandeling door Waxen 2•Vrouwen harsen - Brazilian