Prima studio, ook voor mannen die zich een opfrisbeurt gunnen
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Stefan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly staff and super professional! Very happy with the eyebrow tinting
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Megan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige week heb ik mijn wenkbrauwen laten lamineren. Laat dit hier nooit doen als je blond haar hebt!!!! Mijn wenkbrauwen waren na de behandeling zwart met een rode gloed en volledig kort geknipt. Pas na de 2e x bleken zijn ze weer een beetje toonbaar. Mijn huid daarentegen is helemaal schilferig, rood en pijnlijk onder mijn kort gewiekte wenkbrauw. Wel netjes opgelost dat ik mijn geld terug heb gekregen van de eigenaresse. De wimperbehandeling is wel heel netjes gedaan! Lieve dames in de salon!
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Ninke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professional and extremely happy with the result. Will be back for sure.
Wenkbrauwen harsen
Ayoub•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende professional!
Behandeling door Gazelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven