De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9120 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Prima studio, ook voor mannen die zich een opfrisbeurt gunnen
Friendly staff and super professional! Very happy with the eyebrow tinting
Vorige week heb ik mijn wenkbrauwen laten lamineren. Laat dit hier nooit doen als je blond haar hebt!!!! Mijn wenkbrauwen waren na de behandeling zwart met een rode gloed en volledig kort geknipt. Pas na de 2e x bleken zijn ze weer een beetje toonbaar. Mijn huid daarentegen is helemaal schilferig, rood en pijnlijk onder mijn kort gewiekte wenkbrauw. Wel netjes opgelost dat ik mijn geld terug heb gekregen van de eigenaresse. De wimperbehandeling is wel heel netjes gedaan! Lieve dames in de salon!
Super professional and extremely happy with the result. Will be back for sure.
Uitstekende professional!