Amanda is always amazing and so fun. She gives great tips and takes really good care of me every time I'm there.
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen
Oana•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Normaal gesproken super tevreden maar deze keer totaal niet! De medewerkster deed het threaden en verven van wenkbrauwen totaal niet nauwkeurig en leek hier ook niet om te geven. Ik ben zelfs terug gegaan na 10 minuten om dit aan te geven, waarna ze in de verdediging schoot waarom het volgens haar wel goed was (complete afknapper!). Vervolgens nog steeds niet tevreden dus ik zou zeker terug gaan naar de salon maar specifiek vragen niet meer geholpen te worden door deze specifieke medewerker.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Good experience, professional and friendly staff.
Behandeling door Waxen 3•Vrouwen harsen - Brazilian
Julia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door Chelsea•Wimpers en/of wenkbrauwen verven