De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
9114 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Amanda is always amazing and so fun. She gives great tips and takes really good care of me every time I'm there.
Normaal gesproken super tevreden maar deze keer totaal niet! De medewerkster deed het threaden en verven van wenkbrauwen totaal niet nauwkeurig en leek hier ook niet om te geven. Ik ben zelfs terug gegaan na 10 minuten om dit aan te geven, waarna ze in de verdediging schoot waarom het volgens haar wel goed was (complete afknapper!). Vervolgens nog steeds niet tevreden dus ik zou zeker terug gaan naar de salon maar specifiek vragen niet meer geholpen te worden door deze specifieke medewerker.
Good experience, professional and friendly staff.
Great!
Great