Ik was 5 minuten te laat. Ik wacht zelf regelmatig 5 tot 10 minuten, als ik een afspraak heb. Ik ben namelijk vaste klant. Ik word voor mijn wenkbrauwen altijd netjes geholpen. Ik vond het ontvangst koeltjes, kreeg direct de opmerking dat ik had moeten bellen. Snap ik, maar ik stond even vast en 5 minuten valt te overzien.
Er was commentaar op de maintenance boeking. Er was commentaar op het feit dat ik net had gedoucht, want ik had een warme huid. Het was ochtend en zelfs al wax ik in de middag, dan douche ik altijd even. Nooit iets over gehoord. En een stempeltje kon niet even op een bonnetje, omdat ik mijn kaartje niet bij mij had. Ik kom vaak met plezier bij go nkd. De laatste keer zelfs een goede ervaring bij dezelfde persoon gehad. Ik voelde mij even te overrompeld om het te zeggen, maar dit is voor mij echt een reden om niet terug te komen
Behandeling door Waxen 1•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The treatment itself went well, but the result turned out a disaster. The colour used for my brows was called "golden brown", but it turned out black as coal - and I am pretty much a nordic blonde type, so you can imagine the level of disappointment. I had to spend quite a lot of time trying to wash the colour away and cover it with makeup when going out, with quite a bit of stress and almost no results.
As for the good sides: upper lip waxing was nice and painless, and the lash dye as well.
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Vera•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Shiva•Wenkbrauwen - threaden
Laura•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Really nice treatment and facilities. The only complaint I have is that I was left in the room for almost 10 minutes to change before the service and I could hear the employee chatting outside the room.
Behandeling door Waxen 2•
Vrouwen harsen - bikinilijnToon alles…
Emily•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer haastige behandeling. Wenkbrauwen ongelijk na threaten en verf nauwelijks zichtbaar. Ongeïnteresseerde medewerker die mij met 10 minuten de deur uitwerkte. Tijdens de ‘behandeling’ waren 2 medewerkers in werkoverleg achter de kassa, het gesprek onwelkom volgbaar. Dit alles kostte mij E20,-
Behandeling door Shiva•Wimpers en/of wenkbrauwen verven