Leuke en vriendelijke dames. De hars die ze gebruiken is erg fijn! De specialiste zei me gerust terug te komen als er veel haartjes waren overgeslagen (Je kunt nou eenmaal niet alles wegkrijgen!). Erg tevreden over de behandeling.
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
ben zeer tevreden met wat jullie geleverd hebben.
Een voorbeeld voor veel anderen in deze branche.
Ga zo door.
Louis uit Rotterdam
louis•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
samiha•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Het personeel was heel vriendelijk en de service perfect. Kwaliteit was ook niks aan op te merken.