heel blij met mijn uitgroei behandeling.
ze nam alle tijd en ook even gezzelig gepraat.
ook mooi in model geföhnd en mijn wenkbrauwen geëpileerd met touw.
zeker een aanrader en herhaling vatbaar.
Styling door Eda•Kleuren - uitgroei
H•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda je bent geweldig!! Wat is het leuk om jou te kennen… echt een mooi salon!!
Behandeling door Eda•Gezicht threaden
Ceren•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Siempre mis cejas han destacado de mi, por eso no dejaba que nadie las tocara, hasta que me atreví en esta peluquería y wow, encantadisima, volveré sin duda
Behandeling door Eda•Gezicht threaden
Tamara•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon & goede behandeling!
Behandeling door Eda•Henna brows
Lonne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel lieve vrouw, goed geholpen en heeft echt super veel verstand van wat mooi is bij iemand :)