Heel erg tevreden met mijn bezoek! Mijn haar is prachtig geknipt en in model gebracht. Ik heb veel goede tips gekregen over hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen en ben erg blij met hoe mijn haar nu weer zit. Dank je wel Eda!!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Janne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en snel, en ook nog eens mooi in model Gephöned
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Kira•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Was bijna sceptisch vanwege de hoeveelheid goede reviews voor een kapperszaakje dat verder niet direct veel aandacht trekt in de buurt. Maar ik heb het gokje gewaagd en was heeel blij! Lekkere massage met wassen, fijn, eerlijk en oprecht gesprek en advies over de wensen en hoe realistisch deze waren voor mijn haar/kruin. Maar niet van dat verplichte gebabbel over je studie/werk/gezinsleven whatever als je daar geen zin in hebt. En gewoon heel tevreden weggegaan met mijn haar!