Altijd vriendelijk geholpen. Cynthia kan heel goed verven en knippen als de beste. En altijd lekkere koffie!
Ingrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig kleurtje gekregen, mijn haar ziet perfect uit. Cynthia kon me heel goed over de kleur adviseren en zij was heel deskundig met aanbrengen van het verf. Mijn haar was ook nog geföhnd en gestyled, wat ik niet eens verwacht heb. Bedankt Cynthia, jij bent een topper! Ik zie je binnenkort weer!
Styling door Cynthia•Vrouwen kleuren
Anna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met de behandeling! Cynthia is super!
Styling door Cynthia•Toner
Lisanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag in de salon van Cynthia.
Ben tevreden met het model wat ze vandaag geknipt heeft 🫶