Ik heb weer een prima en vriendelijke behandeling gehad.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Ans•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een kapSTER die begrijpt wat je bedoeld. En het is altijd lastig om onder woorden te brengen hoe je je korte haar geknipt wil hebben 😁 maar Zayla begrijpt het meteen EN knipt mijn korte haar in een goed model, wat bij mij past.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Lia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon met vriendelijke medewerkers, ik werd geknipt hoe ik het graag wilde en kreeg goed advies van de kapster. Ze werkte snel en efficient.
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Willemijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks ziekte van de kapster snel een andere tijd gevonden.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Barry•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great advice on my haircut here, will definitely come back.