Super salon waarbij je heerlijk even een momentje voor jezelf kan hebben. Larissa is de beste! En natuurlijk het hele team is top. Larissa denkt altijd met je mee, en geeft eerlijk haar mening. Fijne locatie, gezellig sfeertje, en wat je ook met je haar wilt, zij kunnen het.
Weinig salons waarbij ze ook echt hun eigen mening geven in plaats van dat ze met je ''meepraten''.
Ik kom al jaren bij Larissa en het zit altijd goed. Toppertjes!
Styling door Larissa•Highlights - half hoofd
Samantha vt•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapperszaak
Styling door Astrid•Mannen knippen
Fred•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellige sfeer in de kapsalon! En altijd weer blij met het resultaat na een knip- en verfbeurt
Highlights - heel hoofdToon alles…
Rianne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
vaste kapper voor de laatste maanden. en ik heb al een aantal familie leden hier gebracht die ook allemaal tevreden zijn.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Andre•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn kleinzoon is vakkundig en netjes geknipt. Zorgvuldig heeft de kapster rekening gehouden met zijn kruintjes op het hoofd en de haargroei. Ik ben zeer tevreden.