Een top zaak. Ik ben al heel wat jaren klant en Hairin heeft zich altjjd bewezen een goede kapperszaak te zijn. Het is zeker aan te raden!
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Christian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima!
Styling door Jaimy•
Kleuren - volledigToon alles…
Anita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geen opmerkingen
Styling door Larissa•Mannen knippen
JW•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke mensen. Super ontvangen. Veel kennis in huis. mijn dochter was super blij
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Joy-Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Alhoewel het druk was in de salon, was het toch een "rustige" ervaring. Het personeel was relaxed en het werd goed geregeld. Mijn haar werd snel, maar netjes geknipt. Ik ben erg tevreden elke keer als ik bij Hairin kom, ze denken goed met je mee.