Ze weet altijd van mijn moeilijke haardos iets fraais te maken. Bovendien is de sfeer amicaal en altijd koffie (espresso met water!) en een bonbon erbij. Heerlijk!
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Wil•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super geknipt en er werd goed meegedacht met mijn wensen!
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn eerste keer en zeer tevreden!
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Jenna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Al jaren klant bij Larissa.
Hoop het nog jaren te zijn.
Vakkundige kapster, goede saloneigenaar.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Emile•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Deskundig en zeer vriendelijk en enorm geduldig. Bij deze kapsalon wordt je echt in de watten gelegd en krijg je de best mogelijke behandeling. Daarbij is de sfeer heel prettig. Voor mij geen andere kapper meer