Weer heel blij naar huis gegaan! Jamie was weer super professioneel!
Styling door Jaimy•
Highlights - half hoofdToon alles…
Lisa•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geknipt voor het eerst een kapster die voelt en ziet dat ik meer haar aan de ene kant heb dan aan de andere. Dus net even iets meer uitdunnen aan die kant zonder dat ik het hoef te zeggen. Jaimy heeft verstand van haar😁
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Fiona•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een prima salon. Vriendelijk, attent en ervaren.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Ans•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en gastvrij daar.
Iedereen even vriendelijk.
Larissa echt een schat
Styling door Larissa•
Vrouwen knippenToon alles…
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een prettig gesprek, professionele houding en goed knipwerk. Ik ben een fan van deze zaak en deze kapster!!