Heel blij dat ik zo last minute terecht kon en ook nog eens een heel mooi resultaat!
Styling door Zayra•Highlights - T-section
Nicky•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Had foto laten zien wat ik wilde hoe mijn haren geknipt zouden worden. Had gezegd dat ik het wel iets langer wilde dan de foto. Eindstand: haren veel korter en helemaal niet blij mee! Haren zijn wel minimaal 5cm korter geknipt dan dat ik wilde!!
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sinds kort kom ik hier en ben vanaf het begin al heel erg tevreden. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en in overleg met collega's een plan gemaakt. Zeer tevreden met het resultaat. Tot gauw
Styling door Astrid•Kleuren - uitgroei
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring bij Hairin by Sisters voor mezelf en voor mijn 2 zoontjes. Jaimy adviseert en heeft leuke ideetjes. Altijd in goed overleg.
Styling door Jaimy•
Mannen knippenToon alles…
Dheeraj•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie zaak met professionele kapsters
Hele gezellige sfeer.
Uitstapje om naar toe te gaan