Zoals elke 4/5 weken een snelle en goede services.
Styling door Zayra•Mannen knippen
Barry•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige salon.
Styling door Zayra•Mannen knippen
Ko•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de 1e keer mijn haar laten knippen en dat is me uitstekend bevallen.. voor herhaling vatbaar.. ben geknipt door jaimy en ze verstaat haar vak.. Top 🌼🌸
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Marianne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen. Blij met mijn kapsel en het advies
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Cm•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wordt hier altijd zorgvuldig en fijn behandeld! Altijd gezellig hier, ik ben een trouwe klant 🫶🏼