Vroeg Lucas om water, kreeg uiteindeljjk een glas dat voor de helft was gevuld. Vervolgens krijg ik een schort om mijn nek: deze zat zo strak het leek net alsof ik onthoofd werd 🤣
Deze nieuwe Luca had nogal een bijzondere houding, zou niet weten wat ik hem heb aangedaan:, heeft het wellicht te maken met het feit dat hij pas 3 maanden in Nederland is?
Ik mis Zakaria, zal voortaan ook naar hem gaan (Admiraal de Ruyterweg). Geen Hairstudio 81 voor mij meer.
Mannen knippen
Rayen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great place to get a haircut! My go-to place every time I need one, it's a no-brainer. Lucas is great!
Mannen knippen
Diego•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd.
Styling door Mohamed•Mannen knippen
Daan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiteraard weer helemaal perfect geknipt! Ik had ook niet anders verwacht 🤩
Styling door Dino•Mannen knippen
Yunus•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I like the treatment and he fixed my haircut.
His art was amazing keep going!